• Paydaş ilişkilerinin itibar ve iş gelişimi odağında yönetilmesi, iletişim stratejisi, hedef ve mesajların belirlenmesinin ardından kurumsal iletişim planlarının hazırlanması ve uygulanması
  • Kurumsal ilişkiler kapsamında sektör analizi, stratejinin belirlenmesi, hareket planının oluşturulması—
  • Kritik mesaj noktalarının tespit edilerek, bu kurum ve kişilerle iletişim ağının kurulması, mesajların verilmesi
  • Lider iletişimi için strateji geliştirilmesi, planlanması ve uygulanması
  • Konu yönetiminde stratejik planlama ve uygulama
  • Medya ilişkilerinin çok etaplı bir sistemle profesyonelce yürütülmesi
  • Sözcülere verilecek medya eğitiminin planlanması ve organize edilmesi
  • Sosyal sorumluluk stratejisinin oluşturulması ve uygulanması
  • Sponsorluk projelerinin değerlendirilmesi ve gerçekleştirilmesi
  • Kriz yönetimi için ön hazırlık, planlama ve uygulama
  • Özel projelerin yaratılması, planlanması ve hayata geçirilmesi
  • Müşterinin yıllık ve aylık iletişim planı doğrultusunda değerlendirme raporlarının hazırlanması